 |
|
Tko može postati član Hepi kluba?
Članovi Hepi kluba mogu postati svi kupci HEP Opskrbe koji su fizičke osobe i koji primaju račune e-mailom. Potrebno je podnijeti zahtjev za članstvom putem aplikacije „Moj Hepi račun“ |
|
Koje uvjete kupac mora ispunjavati da se učlani u Hepi klub?
Kupac prije podnošenja zahtjeva za članstvo mora imati status aktivnog kupca HEP Opskrbe i ne smije imati nepodmirene dospjele račune prema HEP Opskrbi. |
|
Što je potrebno napraviti kako bi se kupac učlanio?
Potrebno je podnijeti zahtjev za članstvo u Hepi klubu putem aplikacije "Moj Hepi račun". Kupac će dobiti obavijest o odobrenom zahtjevu koji će biti vidljiv u aplikaciji "Moj Hepi račun". |
|
Koje su prednosti članstva u Hepi klubu?
Svaki član Hepi kluba može imati jedno ili više članstava, ovisno o broju ugovora o opskrbi električnom energijom. Svaki kupac ima onoliko ugovora o opskrbi koliko ima mjernih mjesta odnosno prijavljenih brojila. Bodovi se skupljaju po svakom Ugovoru, a mogu se zamijeniti za nagradu bez vremenskog ograničenja ukoliko član ima status aktivnog kupca. |
|
Na koji način će kupac ostvariti bodove?
Za svaki račun za opskrbu električnome energijom plaćen u roku dospijeća, članu Hepi kluba dodijelit će se broj bodova jednak ukupnom plaćenom iznosu računa za električnu energiju u kunama uvećan za koeficijent, prema kojem 1 kuna vrijedi 1 bod. |
|
Kada kupac može bodove zamijeniti za dodatnu uštedu na računu?
Svi članovi Hepi kluba koji skupe minimalno 1500 bodova, mogu zamijeniti bodove za umanjenje računa u visini opskrbne naknade budućih razdoblja, a sukladno ponuđenim nagradama koje su vidljive kroz aplikaciju Moj Hepi račun. |
|
Kako mogu zamijeniti bodove za nagrade i koje?
Bodovi se mogu zamijeniti za nagrade koje su trenutno u ponudi Hepi kluba, a vidljive su kroz aplikaciju Moj Hepi račun putem koje se podnosi zahtjev za realizaciju nagrada. |