Česta pitanja
Postanite HepiHepi cjenikHepi klubm-hepi aplikacijaPromjena vlasništvaČesta pitanjaPrava kupacaArhiva dokumenta
Plaćanjem računa Elektri, niste Hepi kupac.Unutar HEP grupacije postoje dva opskrbljivača električnom energijom: HEP Elektra i HEP Opskrba.
HEP Elektra je univerzalna javna usluga na kojoj su svi kupci kategorije kućanstvo, koji ne žele koristiti pravo na izbor nekog od tržišnih opskrbljivača te imaju pravo na opskrbu električnom energijom u sustavu javne usluge, prema reguliranim uvjetima.
HEP Opskrba je tvrtka u sastavu HEP grupe, vodeći tržišni opskrbljivač na tržištu električne energije.
Hepi je tarifa HEP Opskrbe i ispunjavanjem zahtjeva prelazite na HEPI tarifni model. Ugovorite Hepi, razveselite svoje kućanstvo, ostvarite uštede i dodatne pogodnosti.
HEP Elektra je univerzalna javna usluga na kojoj su svi kupci kategorije kućanstvo, koji ne žele koristiti pravo na izbor nekog od tržišnih opskrbljivača te imaju pravo na opskrbu električnom energijom u sustavu javne usluge, prema reguliranim uvjetima.
HEP Opskrba je tvrtka u sastavu HEP grupe, vodeći tržišni opskrbljivač na tržištu električne energije.
Hepi je tarifa HEP Opskrbe i ispunjavanjem zahtjeva prelazite na HEPI tarifni model. Ugovorite Hepi, razveselite svoje kućanstvo, ostvarite uštede i dodatne pogodnosti.
Odaberite Hepi tarifni model i iskoristite sljedeće pogodnosti:
- Skupljanjem bodova u Hepi klubu programu vjernosti dodatno uštedite
- Koristite m-hepi aplikaciju i plaćajte račune kreditnim i debitnim karticama
- Pratite potrošnju i troškove online - Moj Hepi račun
- Plaćajte račune u pošti, FINA-i i trajnim nalogom bez naknade
Promjena opskrbljivača se ne naplaćuje.
Međutim, moguće je da vaš trenutni opskrbljivač, u skladu s uvjetima ugovora, naplati naknadu za prijevremeni raskid ugovora.
Međutim, moguće je da vaš trenutni opskrbljivač, u skladu s uvjetima ugovora, naplati naknadu za prijevremeni raskid ugovora.
Za prijelaz na Hepi potrebno je znati ime, prezime i OIB vlasnika elektroenergetskog priključka, adresu na kojoj se nalazi priključak, postojeći tarifni model i šifru obračunskog mjernog mjesta. OIB vlasnika mora biti registriran u HEP ODS-u (ako još niste, registrirati se možete pozivom na broj 0800 0555).
Ugovor je sklopljen danom slanja potvrde Hep Opskrbe o prihvaćanju Zahtjeva kupca, čime završava postupak promjene opskrbljivača. Ugovor se sklapa na neodređeno razdoblje.
Račune možete platiti uplatom na žiro račun HEP Opskrbe, u poslovnicama FINE i Hrvatske pošte bez dodatne naknade, SEPA izravnim terećenjem kao i putem m-hepi aplikacije kreditinim karticama Visa Premium, MasterCard i Diners te debitnim karticama Maestro.
Ako niste u roku od 15 dana po isteku obračunskog razdoblja zaprimili račun, dužni ste bez odgađanja obavijestiti nas. Izdati ćemo presliku računa bez naknade.
Račun možete preuzeti putem aplikacije Moj Hepi račun, zatražiti pozivom na 0800 5255 ili putem obrasca.
Račun možete preuzeti putem aplikacije Moj Hepi račun, zatražiti pozivom na 0800 5255 ili putem obrasca.
Informacije o načinu podnošenja i rješavanja prigovora možete pronaći na poveznici.
Povrat pretplate možete zatražiti putem obrasca.
Ako niste u mogućnosti ispuniti svoju dospjelu novčanu obvezu, možete nam poslati Zahtjev za reprogram putem aplikacije Moj Hepi račun.
Podatke za pristup Hepi računu dobili ste po primjeni Ugovora o opskrbi krajnjeg kupca.
Korisničko ime je e-pošta zavedena u sustavu, a lozinku ako niste nikad zaprimili javite se na hepi@hep.hr.
Podatke za pristup Hepi računu dobili ste po primjeni Ugovora o opskrbi krajnjeg kupca.
Korisničko ime je e-pošta zavedena u sustavu, a lozinku ako niste nikad zaprimili javite se na hepi@hep.hr.
Uvjete korištenja portala Moj Hepi račun i i mobilne aplikacije m-hepi možete vidjeti prilikom registracije, odnosno možete ih pročitati i ovdje:
Uvjeti korištenja Internetske aplikacije „Moj Hepi račun“ i mobilne aplikacije „m-hepi“ /PDF/
Podatke za pristup Hepi računu dobili ste po primjeni Ugovora o opskrbi krajnjeg kupca.
Korisničko ime je e-pošta zavedena u sustavu, a lozinku ako niste nikad zaprimili javite se na hepi@hep.hr.
Uvjeti korištenja Internetske aplikacije „Moj Hepi račun“ i mobilne aplikacije „m-hepi“ /PDF/
Podatke za pristup Hepi računu dobili ste po primjeni Ugovora o opskrbi krajnjeg kupca.
Korisničko ime je e-pošta zavedena u sustavu, a lozinku ako niste nikad zaprimili javite se na hepi@hep.hr.
Izmjenu podataka možete zatražiti putem aplikacije Moj Hepi račun ili putem obrasca.
Informacije o načinu ugovaranja navedenih proizvoda možete pronaći na poveznici.
Korake za sklapanje novog ugovora o opskrbi zbog promjene vlasništva građevine i svu potrebnu dokumentaciju možete pronaći na našoj stranici.
Promjenu vlasništva brojila električne energije zatražite online.
Promjenu vlasništva brojila električne energije zatražite online.
Ako imate probleme s prekidima napajanja, s kvalitetom isporuke električne energije ili ste uočili neispravnost priključka ili obračunskog mjernog mjesta, potrebno je obratiti se nadležnoj ispostavi distributera HEP ODS-a.
Popis distribucijskih područja.
Distributer HEP ODS i dalje je vlasnik vodova i trafostanica, i dalje očitava vaša brojila i odgovoran je za sve hitne intervencije i eventualne prekide opskrbe.
Popis distribucijskih područja.
Distributer HEP ODS i dalje je vlasnik vodova i trafostanica, i dalje očitava vaša brojila i odgovoran je za sve hitne intervencije i eventualne prekide opskrbe.
Hrvatska udruga za zaštitu potrošača
adresa e-pošte: huzp@huzp.hr
telefon: 01 4633 366 (ponedjeljak-petak 10:00-14:00)
Hrvatska energetska regulatorna agencija
adresa e-pošte: hera@hera.hr
telefon: 01 6323 777, 01 6323 700
adresa e-pošte: huzp@huzp.hr
telefon: 01 4633 366 (ponedjeljak-petak 10:00-14:00)
Hrvatska energetska regulatorna agencija
adresa e-pošte: hera@hera.hr
telefon: 01 6323 777, 01 6323 700
HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o. (HEP ODS) obavlja djelatnost distribucije električne energije u 21 distribucijskom području na teritoriju Republike Hrvatske
popis, adrese e-pošte i brojeve telefona svih distribucijskih područja možete pronaći na internetskoj stranici HEP ODS-a.
Hrvatski operator tržišta energije d.o.o. obavlja djelatnost organiziranja tržišta električne energije i tržišta plina kao javnu uslugu, pod nadzorom Hrvatske energetske regulatorne agencije. Također, temeljne djelatnosti tvrtke su i poticanje proizvodnje električne energije iz obnovljivih izvora energije i kogeneracije.
adresa e-pošte: hrote@hrote.hr
telefon: 01 6306 700
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja
adresa e-pošte za upite građana: javnost@mingor.hr
telefon: 01 3717 111 (Radnička cesta 80, Zagreb) i 01 6106 111 (Ulica grada Vukovara 78, Zagreb)
popis, adrese e-pošte i brojeve telefona svih distribucijskih područja možete pronaći na internetskoj stranici HEP ODS-a.
Hrvatski operator tržišta energije d.o.o. obavlja djelatnost organiziranja tržišta električne energije i tržišta plina kao javnu uslugu, pod nadzorom Hrvatske energetske regulatorne agencije. Također, temeljne djelatnosti tvrtke su i poticanje proizvodnje električne energije iz obnovljivih izvora energije i kogeneracije.
adresa e-pošte: hrote@hrote.hr
telefon: 01 6306 700
Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja
adresa e-pošte za upite građana: javnost@mingor.hr
telefon: 01 3717 111 (Radnička cesta 80, Zagreb) i 01 6106 111 (Ulica grada Vukovara 78, Zagreb)
Više informacija možete pronaći na:
HEP ESCO
Ministarstvo gospodarstva i održivog okoliša
Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost
Energetski institut Hrvoje Požar
HEP ESCO
Ministarstvo gospodarstva i održivog okoliša
Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost
Energetski institut Hrvoje Požar
Zahtjev za sklapanjem Ugovora o opskrbi krajnjeg kupca korisnika postrojenja za samoopskrbu (solarna elektrana) kategorije kućanstvo moguće je podnijeti putem online obrasca.
- Izrada elektrotehničkog projekta od strane ovlaštenog inženjera
- Provjera mogućnosti priključenja na mrežu (HEP ODS)
- Izdavanje potvrde o mogućnosti priključenja na mrežu (HEP ODS)
- Izdavanje ponude za opremanje obračunskog mjernog mjesta (HEP ODS)
- Izdavanje elektroenergetske suglasnosti (HEP ODS)
- Popunjavanje Zahtjev za sklapanje ugovora-krajnji kupci korisnici postrojenja za samoopskrbu (HEP Opskrba)
- Ugovor o otkupu viškova (HEP Opskrba) - Zahtjev za sklapanje ugovora-krajnji kupci korisnici postrojenja za samoopskrbu, Potvrda o primjeni ugovora te opći uvjeti poslovanja
- Potvrda za trajni pogon (HEP ODS)
Zatražite uslugu samoočitanja u HEP ODS-u
Očitanje brojila možete dostaviti:
Napomena:
Kupci koji imaju daljinsko očitanje ne mogu koristiti uslugu samoočitanja u HEP ODS-u, jer već imaju mjesečni obračun. Također, kupci koji su imali uslugu samoočitanja i ako ih HEP ODS prebaci na daljinsko očitanje automatski im se ukida usluga samoočitanja i mijenja model obračuna u mjesečni pa više ne mogu u HEP Opskrbi za Hepi iskoristiti pogodnost umanjenja računa za iznos mjesečne opskrbne naknade.
Očitanje brojila možete dostaviti:
- putem web aplikacije Moja mreža HEP-ODS
- putem besplatnog telefona 0800 0555
- dostava očitanja (bez registracije u Moju mrežu)
- putem besplatnog telefona vašeg distribucijskog područja
- slanjem SMS poruke na broj 811551
- slanjem poruke putem Vibera za primatelja HEP ODS
Napomena:
Kupci koji imaju daljinsko očitanje ne mogu koristiti uslugu samoočitanja u HEP ODS-u, jer već imaju mjesečni obračun. Također, kupci koji su imali uslugu samoočitanja i ako ih HEP ODS prebaci na daljinsko očitanje automatski im se ukida usluga samoočitanja i mijenja model obračuna u mjesečni pa više ne mogu u HEP Opskrbi za Hepi iskoristiti pogodnost umanjenja računa za iznos mjesečne opskrbne naknade.
Kupci koji imaju daljinsko očitanje ne mogu koristiti uslugu samoočitanja u HEP ODS-u, jer već imaju mjesečni obračun. Također, kupci koji su imali uslugu samoočitanja i ako ih HEP ODS prebaci na daljinsko očitanje automatski im se ukida usluga samoočitanja i mijenja model obračuna u mjesečni pa više ne mogu u HEP Opskrbi za Hepi iskoristiti pogodnost umanjenja računa za iznos mjesečne opskrbne naknade.
O promjeni cijene, Opskrbljivač je dužan obavijestiti kupce pravovremeno prije stupanja na snagu promjene te objaviti je na svojoj internetskoj stranici ili pisanim putem uz račun ili u zasebnoj obavijesti.
Postanite član Hepi kluba, a mi ćemo nagraditi vašu vjernost. Skupljajte bodove u Hepi klubu dodatno uštedite.
Članovi Hepi kluba mogu postati svi Hepi kupci koji su fizičke osobe i koji primaju račune e-mailom. Sve što trebate je podnijeti zahtjev za članstvo putem aplikacije Moj Hepi račun, nakon čega ćete dobiti obavijest o odobrenom zahtjevu koji će biti vidljiv u aplikaciji.
Prije podnošenja zahtjeva za članstvo trebate biti kupac HEP Opskrbe, odnosno trebate preći na Hepi tarifni model i primati račune e-mailom. Drugi uvjet je da uredno podmirujete svoje račune za struju prema HEP Opskrbi.
Za svaki račun za struju koji je podmiren na vrijeme, dobit ćete broj bodova jednak plaćenom iznosu u euru, s tim da 1 euro vrijedi 1 bod. Kada skupite više od 200 bodova, možete ih zamijeniti isključivo za jednokratno umanjenje računa.