Preskočite na glavni sadržaj
Informativni izračun potrošnje
moj hepi tarifni model
energija 700 kWh 284,38 kn
+ opskrbna naknada 0,00 kn
+ OIE 0,00 kn
račun za energiju (HEP Opskrba)   284,38 kn
+ račun za mrežu (HEP ODS)   284,38 kn
Ukupan iznos:   284,38 kn
* uračunat PDV
Vrijedne nagrade potražite u klubu

Što učiniti kada nestane struje?

04.02.2020.

Što učiniti kada nestane struje?
Što učiniti kada nestane struje?
Nestanak struje može biti posljedica:
•             kvara u elektroenergetskom sustavu,
•             radova na elektroenergetskoj mreži,
•             kvara na instalacijama korisnika.

Kvar u elektroenergetskom sustavu
U slučaju nestanka struje prvo provjerite je li do nestanka struje došlo i u susjedstvu ili se radi o nestanku isključivo u vašem objektu. Ako se radi o nestanku na široj lokaciji, riječ je o kvaru na elektroenergetskoj mreži.

Rad na elektoenergetskoj mreži
HEP – Operator distribucijskog sustava d.o.o. (HEP ODS) nadležan je za elektroenergetsku mrežu do uključivo mjernog uređaja (brojila), a ako se radi o kvaru na instalaciji korisnika mreže (iza brojila) za otklanjanje kvara odgovoran je korisnik mreže.
U slučaju nestanka napajanja električnom energijom ili problema iz nadležnosti HEP ODS-a, možete se  obratiti na kontakt brojeve pozivnih centara HEP ODS-a koji su otvoreni za pozive 24 sata i dostupni na internetskim stranicama. Odabirom linije 2, dobit ćete operatera koji će zaprimiti informaciju o samome kvaru te dalje uputiti dežurne ekipe na otklanjanje kvara.

Kvar na instalacijama korisnika
Ako je riječ o nestanku struje isključivo u objektu korisnika, onda je najvjerojatnije riječ o kvaru na korisnikovoj unutarnjoj instalaciji. Također, nestanak struje može biti posljedica najavljenih radova na mreži.
Sve informacije o najavljenim radovima, mogu se pronaći na  stranicama HEP ODS.
U slučaju nestanka struje, isključite iz utičnice sve veće aparate u domu, osim jednog rasvjetnog tijela koje će poslužiti za provjeru stanja sustava. Posebno je potrebno obratiti pozornost na trošila koja bi nakon uspostave napajanja električnom energijom mogla izazvati požar.
Kada se stanje u sustavu normalizira, aparate je potrebno postupno uključivati jer se na taj način može izbjeći kvar na uređajima.



 
besplatni info telefon 0800 5255 - Obratite nam se od ponedjeljka do petka - 8 do 16 sati
Popunite online Zahtjev i razveselite svoje kućanstvo najpovoljnijom cijenom struje.
Primajte račune e-mailom i skupljajte bodove u Hepi klubu.
Pratite potrošnju i troškove online.
Koristite besplatnu m-hepi aplikaciju i plaćajte račune kreditnim i debitnim karticama.