Što učiniti kada nestane struje?
04.02.2020.
Nestanak struje može biti posljedica:
• kvara u elektroenergetskom sustavu,
• radova na elektroenergetskoj mreži,
• kvara na instalacijama korisnika.
Kvar u elektroenergetskom sustavu
U slučaju nestanka struje prvo provjerite je li do nestanka struje došlo i u susjedstvu ili se radi o nestanku isključivo u vašem objektu. Ako se radi o nestanku na široj lokaciji, riječ je o kvaru na elektroenergetskoj mreži.
Rad na elektoenergetskoj mreži
HEP – Operator distribucijskog sustava d.o.o. (HEP ODS) nadležan je za elektroenergetsku mrežu do uključivo mjernog uređaja (brojila), a ako se radi o kvaru na instalaciji korisnika mreže (iza brojila) za otklanjanje kvara odgovoran je korisnik mreže.
U slučaju nestanka napajanja električnom energijom ili problema iz nadležnosti HEP ODS-a, možete se obratiti na kontakt brojeve pozivnih centara HEP ODS-a koji su otvoreni za pozive 24 sata i dostupni na internetskim stranicama. Odabirom linije 2, dobit ćete operatera koji će zaprimiti informaciju o samome kvaru te dalje uputiti dežurne ekipe na otklanjanje kvara.
Kvar na instalacijama korisnika
Ako je riječ o nestanku struje isključivo u objektu korisnika, onda je najvjerojatnije riječ o kvaru na korisnikovoj unutarnjoj instalaciji. Također, nestanak struje može biti posljedica najavljenih radova na mreži.
Sve informacije o najavljenim radovima, mogu se pronaći na stranicama HEP ODS.
U slučaju nestanka struje, isključite iz utičnice sve veće aparate u domu, osim jednog rasvjetnog tijela koje će poslužiti za provjeru stanja sustava. Posebno je potrebno obratiti pozornost na trošila koja bi nakon uspostave napajanja električnom energijom mogla izazvati požar.
Kada se stanje u sustavu normalizira, aparate je potrebno postupno uključivati jer se na taj način može izbjeći kvar na uređajima.
• kvara u elektroenergetskom sustavu,
• radova na elektroenergetskoj mreži,
• kvara na instalacijama korisnika.
Kvar u elektroenergetskom sustavu
U slučaju nestanka struje prvo provjerite je li do nestanka struje došlo i u susjedstvu ili se radi o nestanku isključivo u vašem objektu. Ako se radi o nestanku na široj lokaciji, riječ je o kvaru na elektroenergetskoj mreži.
Rad na elektoenergetskoj mreži
HEP – Operator distribucijskog sustava d.o.o. (HEP ODS) nadležan je za elektroenergetsku mrežu do uključivo mjernog uređaja (brojila), a ako se radi o kvaru na instalaciji korisnika mreže (iza brojila) za otklanjanje kvara odgovoran je korisnik mreže.
U slučaju nestanka napajanja električnom energijom ili problema iz nadležnosti HEP ODS-a, možete se obratiti na kontakt brojeve pozivnih centara HEP ODS-a koji su otvoreni za pozive 24 sata i dostupni na internetskim stranicama. Odabirom linije 2, dobit ćete operatera koji će zaprimiti informaciju o samome kvaru te dalje uputiti dežurne ekipe na otklanjanje kvara.
Kvar na instalacijama korisnika
Ako je riječ o nestanku struje isključivo u objektu korisnika, onda je najvjerojatnije riječ o kvaru na korisnikovoj unutarnjoj instalaciji. Također, nestanak struje može biti posljedica najavljenih radova na mreži.
Sve informacije o najavljenim radovima, mogu se pronaći na stranicama HEP ODS.
U slučaju nestanka struje, isključite iz utičnice sve veće aparate u domu, osim jednog rasvjetnog tijela koje će poslužiti za provjeru stanja sustava. Posebno je potrebno obratiti pozornost na trošila koja bi nakon uspostave napajanja električnom energijom mogla izazvati požar.
Kada se stanje u sustavu normalizira, aparate je potrebno postupno uključivati jer se na taj način može izbjeći kvar na uređajima.